090416

Fy fan vad jag inte har bloggat på länge, vet inte vf men har helt enkelt inte blivit av. Jag hade lov 1 vecka och gjorde saker varenda dag , hade en data som var sönder och en andra tog 100år på sig att skriva så kan vara döärför. Nu börja skolan igen i tisdags så nu hoppas jag attt alla rutiner och sånt kommer igång snart, för då mår man bäst eller  vad tycker ni?
Ledighet är JÄTTE skönt men det är också väldigt skönt att ha rutiner så man gör något om dagenoch inte bara är hemma och blir tjock:D

Nu ska det blir förbättring med mitt bloggande saknat de...

Bjuder på en bild på mig sen i veckan på väg till IKEA

Puss&kram

Kommentarer
Postat av: sara

guud vad skönt med lov, inte lite avis:P

2009-04-17 @ 07:31:16
URL: http://saraelisabethlindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0