090424

Fredag igen veckorna bara springer iväg. Var iskolan en snabbis sen blev det nova med natta, eve, julia och sabina för att leta studentklänning men inte fan hitta jag någon snygg VIT klänning. Hitta en aprikos färgad jätte fsöt klänning på vila men vet inte om jag vill "sticka ut" med en helt annan färg. Vad tycks? ska jag leta efter en snygg vit som är tradition eller ska jag köra på mitt eget.

Så här såg jag ut idag...


Efter allt rännande på stan blir det nu grillning med nicklas sen bara en skön hemma kväll.
Imorgon vill man inte vara bakis, det ska bli 20 grader varmt och michaela ska SOLA:)

Kramar!!

Kommentarer
Postat av: marthina

vitt!!

2009-04-25 @ 16:45:40
Postat av: Jennifer

du ska ha svart och vitt, dem har en jättesnygg på Gina Tricot den hade jag valt om jag skulle ta studenten :)

2009-04-27 @ 16:16:59
URL: http://sjeen.blogg.se/
Postat av: angelica

va de du som fråga om p-pillrena? käkar trionetta 28

2009-04-27 @ 16:52:10
URL: http://snultan.blogg.se/
Postat av: Anonym

vitt ska du ha!!!!!!!!!!!!!!

2009-04-29 @ 20:07:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0