.........

Då var det onsdag redan veckorna bara springer iväg och snart tar jag studenten, gaaalet vad tiden går. Snart är min praktik slut , 5 veckor har gått sjuuukt snabbt. Är ledig idag , skönt skönt, sen är det bara torsdag, fredag kvar, sen väntar 10dagar låångt påsklov.

Tänkte visa vad jag köpte i måndags när jag var en snabbis på entré med thina.


Dom här dojjerna 180KR det var dom värda eller vad tycks?

Ett linne låg i ryggen och långt väldigt fint för 99KR

På bussen på väg hem fick blev det en god smoothie med smak av pina colada

Gjorde en del fynd den dagen tycker jag, brukar alltid spendera för mkt pengar på kläder men kom billdigt undan den dagen:)

Det kommer lätt blir fler runder på entré där var många bra affärer och mkt att välja på...
Nu ska jag plocka udan här hemma lite sen får vi se var enna lediga dag bär av, kram!!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Skitsnygga skor, finns inget snyggare nu i vår än sådanna gladiatorsandaler tycker jag :)

2009-04-01 @ 14:18:10
URL: http://sjeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0