Påsklov

Har varit dåligt som fan på att skriva men har en anlednig, min data har gått sönder, men nu är jag hemma och har mammas data. Hela dagen igår var det bara lungt grilla med pappa, träffa sillen en stund och bara njöt dagen gick jätte fort och jag behövde nog bara slappa. Nu har jag precis druckit te och ätit 2 mackor ska snart göra mig iordning och åka in till stan kolla balklänning och handla presenter till min älskade syster, får även se om något faller mig i smaken.

Vi hörs senare när jag kommer hem, puss

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Men åhhh mickis vi måste ses nu någon dag när det är fint väder, sitta i någon park och bara tjööta och sola och äta kaka haha ! <3

2009-04-07 @ 15:54:21
URL: http://sjeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0