090804

Idag fick jag ett ryck att åka hem till mamma och pappa, åkte hem vid 10 tiden drack lite kaffe och snacka skit och sola fläsket man får fan passa på när solen tittar fram så man inte mår illa av sin bleka färg.

Sedan ringde sillen ovh fårga om vi skulle cykla och möttasoch ta en cigg, JAvisst så jag cykla och mötte henne vi cykla vidare in till genarp och handla lite picknick och käka i fjärilsparken. Efter det cykla jag hem igen och tvätta mig lite rätt svettig efter en lång cykeltur.

Sedan åkte jag hem till min faster kolla på hennes nya affär och träffa farmor en snabbis, sen var det dax att ta bussen tillbax till min man.

En trevlig och intensiv dag man får pasda på när man är ledig:)

Så blev det efter alla dagens utflykter

Kommentarer
Postat av: Annika Jonasson

Och det var underbart att få ha sin stora tös hemma några timmar och bara snacka skit och dricka kaffe utan en massa måsten! älskar dig! kram mamma

2009-08-06 @ 13:09:07
Postat av: angelica

vilken fin outfit :D var har du köpt kjolen?

2009-08-06 @ 21:42:51
URL: http://snultan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hey! :)

Jag har nu en tävling i samarbete med Misterbling där du kan vinna

6st par bamboo örhängen i olika färger.



http://millahoman.blogg.se/2009/august/utkast-nu-kor-1.html



Vad gärna med.. =)

Kram

2009-08-07 @ 22:52:28
Postat av: angelica

aa mkt bra :) den e fiin :)

2009-08-11 @ 20:01:41
URL: http://snultan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0