seeemester

Så fruktansvärt lat jag blivit när det gäller att blogga, ska jag vara ärlig hinner jag knappt gå in kolla på datan om kvällarna för jag är iväg HELA tiden.

NU har man iallfall semester en vecka men veckan komemr gå så sjukt snabbt.

Söndags var vi på tosselilla  med ett gäng både vuxna och barn jätte roligt faktisk men när jag skulle göra hinderbanan så rök 6 uppbyggda naglar men sånt är livet roligt hade vi. ( Jag fixa om alla naglar igår)



Måndags blev det biljard och lite öl med ett gäng kompisar



Igår (tisdag) blev det Nova lund shoppa lite kläder och sen in till stan käka luch efter det fixning av mina söder slagna naglar.



Idag onsdag har vi varit hemma hos nicklas mormor och morfar och ätit midda och efterrät och kakor och kaffe. Man är rätt tjock nu men vi ska sätta oss på uteplatsen dricka en varmakoppen och snacka lite:)

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Jag har alltid velat åka till tosselilla......

2009-08-17 @ 14:53:36
URL: http://sjeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0