Dagen efter är rolig;)

Lördagen börja konstigt, jag och min pojkvän snacka snabbt med varandra allt var så stelt och konstigt redan när vi vakna. Men sedan vid 4 skulle vi ta tåget in till malmö för att seda ta bussen vidare till min faster som skulle ha 35-års kalas. Väl på väg dit släppte den konstiga och stela känslansom pågått under morgonen. Vi hade jätte trevligt hos min kära faster kikki med trevligt sällskap och god mat. Efter en trevlig kväll och natten börja närma sig blev vi sugna på utgång och stack in till malmö och träffa natta och angelica.
Mysig helg, hoppas på en bra kommande vecka utan sjukdomar.


Min kära faster öppnar presenter, vi hade lagt 15små packet i ett stort:)



Nicklas jag och nathalie:)

Kommentarer
Postat av: Jennifer

haha snygg min jag diggar henne ;)

2009-02-09 @ 15:26:24
URL: http://sjeen.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahaha skit skoj :P

2009-02-09 @ 18:12:58
Postat av: angelica

jaa tyvärr =(

2009-02-09 @ 18:31:00
URL: http://snultan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0