gårdagen

Gårdagen börja med att jag gick upp tidigt fast det var min ända lediga dag , jag skulle vara hos frisören klockan 10 och resan dit tar en timme. Det blev bara topp klippning efter att jag färgat mitt hår själv 2 gånger behöver håret vila lite känner jag. Efter det åkte jag hem till mamma och pappa och åt fruskot med mina  kära lillasyster, leta även upp en bikini jag kunde ha på dig (ska till lalandia idag). Vid 3 åkte jag in till lund för att möta en kompis vi skulle kolla runder lite och fika så klart.


Nörden själv på väg in till lund:)


NöRdarna själv provar brillor på H&M



Vår goda fika som personalen på stället glömde ta betalt för.


Lilla söta annika:D

Nu ska jag fortsätta packa mina skaer, pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0