Hemkommen

Då va man i sverige igen, det har vait en roligt och mysig helg men dock för lite sömn är svinigt trött eftersom det blev sena kvällar och tidiga morgonar. Men jag kommer väl in i vardags rutinerna snart igen.

Tänkte visa ett par bilder från helgen innan jag går och pluggar till provet imorgon.


 Stugan vi bodde i.

Lite gott så man klarar sig:)

Försa kvällen

Lillasyster:)

En bit av buffen;)


jag sjöng med lillasyster och hennes kompis som är 9år och lika lång som mig (PINSAMT)


Vi hade roligt när vi gick hem fårn puben iallfall:)


Inne på badet (sjukt sexig på bilden till höger, HAHA)

Kommentarer
Postat av: angelica

nice bilder :D

2009-02-24 @ 16:03:44
URL: http://snultan.blogg.se/
Postat av: angelica

ah förjävligt..

2009-02-25 @ 10:15:23
URL: http://snultan.blogg.se/
Postat av: niko

faaan inga bilder på MY? vill fasen se henne haha:D

2009-02-27 @ 18:31:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0