Ikea

Hann inte blogga igår kväll hade fullt upp. Börja dagen med skola men en väldigt kort skol dag vi slutaredan vid lunch eftersom alla lärarna var sjuka. Hur roligt är det att åka hem och sätta sig vid den tiden, så jag hängde med linda hem. Vi drack e och snacka skit , iväntan på att få låna bilen. Sen stack vi till IKEA linda skulle handla nya täcken till sin säng (dock inte dun efter allt detta man sett och hört) själv handla jag massa skit jag verkligen älskar ikea. Men det blir alltid så fruktansvärt dyrt fast det bara är massa smått.  Någon annan som också älskar gå på ikea?


Jag och linda för länge sen:D

Var väl hemma runt 6, då käka jag och nille maaud. Men bara en liten stund efter kom min kära vän sirilin och hennes på ge kille och hälsa på trevligt trevligt sillen.



Idag blir det skolan , sen Bio med sillen (i taket lyser stjärnorna).

Kommentarer
Postat av: Natta^^

jävla röv jag vill med se den haha :P ska nog se den med mamma :D

2009-02-03 @ 08:27:06
Postat av: angelica

ikea e bäst :D

2009-02-03 @ 22:20:11
URL: http://snultan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0