Jag <3 skor

Hej alla barn;)

Dagen fortsatte det att jag åkte hälsa på min pojkvän på jobbet, sen hem och drack en kopp kaffe och åt en god macka. Sen gick lilla michaela till posten ( typ 1000mil dit) och hämta ut min efterlängtade skor från nelly.com.
  Älskar dom men mina tår blir lite blåa, får töjja dom lite;)

Efter mina långa färd till posten färga jag om mitt hår för at få en lite jämnare färg och ett bättre resultat nu är jag nöjd:)

Därefter blebv det en god midda men min käraste , sen en snabb sminkning eftersom allt försvann under färgningen, jag skulle ju in till lund och ta en fika med åse så lite fräsch ville man vara, men mitt jävla TÅG hade ju gått 10minuter för tidigt så det var kört, men åse tog sig hit istället så vi drack kaffe och snacka skit här hemma istället väldigt mysigt:)



Detta är då lilla åse (roligt träffa dig gumman)

Nu ska jag gå och lägga mig ska upp 5 imorgon bitti och jobba, sov gott alla BARN;)

Kommentarer
Postat av: marthina

alla färgar håret verkar de som :D

2009-02-16 @ 23:30:19
Postat av: Natta ^^

skit snygga skor :D ska in och kolla nu på nelly hahah :P

2009-02-17 @ 17:53:07
Postat av: angelica

fina skor :)



vi pluggade hehe =P satt från 12 till 18 typ och plugga o snacka en massa o så :D

2009-02-17 @ 19:02:30
URL: http://snultan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0