kallt

Hela dagen igår var konstig men det var skönt att komma iväg handla lite ändå. Min kära vän sirilin kom och tog en fika på espresso house också, var ett tag sen roligt att se henne, och så snacka lite.

Var fruktansvärt trött och som sagt en konstig dag igår så blev bara lungt och mys hemma med min käraste.



Dagen var lika konstig när jag vakna imorse , hela helgen har varit konstig. Kolla ut när vi vakna och det snöar faktiskt idag, snö har ma inte sett på hela julen men det ska komma nu?



Måste också lägga upp mina fina örhänge jag handla, jag har blivit kär i stora örhänge. Måste då tillägga att jag hade bara pärlörhänge innan.


Nej nu ska jag gå och fortsätta ha en konstig söndag, ha det bra:D

Kommentarer
Postat av: angelica

fina örhängen :D

2009-02-01 @ 20:08:43
URL: http://snultan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0