sjuuuk igen

Har inte varit speciellt aktiv för det har inte hänt så speciellt mycket dom 2 senaste dagarna imed att jag varit sjuk. Har givetvis åkt på något skit igen ont i halsen och öronen och hela kroppen. Jag orkar inte mer , jag missar mycket iskolan och har även planer ihelgen som jag inte vill missa.

Igår var jag tvungen att åka och jobba även fast jag mådde skit, skulle få en utbildning i en viktigt sak, så det var bara att knalla dit, sen var det ju lika bra att jobba till halv 9 när man ändå var där.

Idag blir det bara lugnt ska dock försöka plugga lite och dricka massa te så jag blir frisk till imorgon:D

(Bild från google)

Kommentarer
Postat av: angelica

usch ja..ja de e skönt o snacka med nån som förstår en liksom.. men ja snackar ju inte har svårt för de oxå ;/ så blir så..



usch ja vill nästan va sjuk ska jobba ikväll vill verkligen inte

2009-02-06 @ 10:45:18
URL: http://snultan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0