Trött och stressad

Fortfarande trött sen i helgen , att det kan ta så mycket på en för att man gör något roligt en helg. Har man blivit 40 år eller vad är det frågan om? jag ska väl kunna ha roligt utan att vara död 3 dagar efter. Skolan var seg idag ville bara hem. Jag skulle plugga idag har nämligen prov imorgon men jag var så trött att jag decka det tog inte mer än 2 minuter sen sov jag. Jag är dessutom väldigt stressad denna veckan har sjuukt mycket som ska göras i skolan plus andra saker som är inbokade. PANIK hur ska detta gå till, men det ser vi i slutet av veckan vad jag hunnit med och inte.

Nu ska jag gå och slänga mig på soffan med min man,  och försöka läsa ett par rader till, pusspuss!




Kommentarer
Postat av: thinywini

usch ja!! ja har 2 prov imorgon. inte kul!

2009-02-10 @ 19:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0