Alltid lika roligt att handla

Idag börja dagen med skola 8:20 jag vakna av att linda ringe och väckte mig 07:00 för att fråga hur mycket 2,5 dl var i ml. Sen var det inte lönt att somna om så jag gick upp och gjorde mig klar, dock var det lite snävt om tid efter som jag vakna för sent så jag passa på att ha andvändning av mina fina tärmusmugg:) (Inköppt igår)

Efter skolan skulle vi in till malmö handla lite smink men dom öppnar inte fråns 4 så vad skulle vi göra tills dess, vi hade ju fått sluta en timme tidigare från samhällslektionen. Lika bra att ta en runda på stan , och se om man hitta något fint.


                     Lite smått och gått                   
(Mysig tröja från gina)              (Lite smått och gott)



Jag älskar inte bara att handla kläder, smycka , väskor ect utan jag tycker också väldigt mycket om att gå på apoteket, dom har så himmla mycket bra saker .



Detta blev dagens inköpp från apoteket    Vitaminer är alltid bra är trött på mina andra.

Kommentarer
Postat av: marthina

ohh sån mugg som ja har typ :P du skulle köps sån handsprit när du ändå var på apoteket ju!

2009-01-28 @ 19:39:02
Postat av: Natta ^^

haha jävla shoppoholik ^^

2009-01-28 @ 21:22:37
Postat av: angelica

nice=) gullig mugg ju

2009-01-28 @ 22:46:56
URL: http://snultan.blogg.se/
Postat av: J

haha apoteket har jag aldrig shoppat på:P rekomenderar du det?

2009-01-31 @ 13:03:01
URL: http://sjeen.blogg.se/
Postat av: Maria

Vilken söt mugg! vart har du köpt den? :)

2009-02-03 @ 18:55:03
URL: http://blondt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0