Lönings dag;)

Ska jag vara helt ärlig blev det nog lite för mycket i lördagskväll, jag var helt slut hela dagen igår så orka inte ens sätta mig vid datan, därför blev det ingen uppdatering igår.

Dagen börja med skola, som sedan fortsatte ut istan för en runda att göra av med pengar på löningsdagen.

Det blev GIVETVIS en fika på espresso house som är vår allas favorit, en chai latte kan man ju inte låta blir, men för min del blev det en te , har lite svårt med för mycket mjölk just nu, magen flippar ut:(

Linda och lilla Elin                                                          Nathalie och jag


                                                                                

Kommentarer
Postat av: J

magen snurrar rundor hehe :)

2009-01-27 @ 19:57:42
URL: http://sjeen.blogg.se/
Postat av: marthina

snaske ;D

2009-01-27 @ 20:16:59
Postat av: angelica

haha ja man måste ju göra va man kan :D hehe

vart väldigt mkt makaroner o väldigt lite soppa =p men men de gick ner ungarna klaga inte =p

2009-01-28 @ 18:37:33
URL: http://snultan.blogg.se/
Postat av: Natta ^^

haha snygga vi är :P

2009-01-28 @ 18:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0