Skönt att veta!!

Jag var på teneriffa i oktober förra året där jag blev sjuk av någon maginfektion som inte ville ge med sig. Jag blev undersökt när jag kom hem utan resultat. Tiden gick och jag gjorde kontroll efter kontrol men inget hittdes , har fortfarande inte fått en diagnos. Har provat äta medicin efter medicin men INGET har hjälpt. Eftersom månaderna bara flygeriväg utan resultat blir man ju orolig av att inte veta vad det är när man har sån magsmärta dag in och dag ut. Idag hade jag äntligen tid för en riktigt underskning (gastroskopi).

Jag fick veta där att INGET är fel på min mage det har bara varit en bakterie som har varit seg på att försvinna som sen har satt sig i huvudet på mig, eftersom tiden på svar har varit långa.

Kommentarer
Postat av: marthina

så otroligt skönt att veta de nu :D <3

2009-01-23 @ 18:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0