Tisdag.


En helt vanlig tisdag , men för mig är den inte vanlig jag ligger hemma och är sjuk vilket  är väldigt tråkigt , det är inte roligt att gå till skola heller men det är betydligt roligare än att sitta här och vara rastlös. Visst det är skönt att vara hemma från skolan ibland när man inte orkar gå dit men då är man iallfall pigg nog att hitta på saker här hemma, men är man sjuk orkar man inte det. Mer än en dag hemma då kryper det i kroppen på mig fast jag mår jätte dåligt , någon som känner likadant eller är jag konstig?

Detta är vad jag lever på nu när jag mår dåligt te och halstabletter

Kommentarer
Postat av: J

När jag är sjuk då får absolut ingen röra mig, det ska vara tyst och ingen skola och jobb ne, du har rätt :)

2009-01-20 @ 14:03:14
URL: http://sjeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0