Ledig

Dagen börja med att jag åkte in till lund fixa mina naglar 8:40 sedan mötte jag upp åse för att gå istan och göra av med lite mer pengar och ta en luch i det fina vädert.

Därefter träffa jag sirilin för att gå istan ännu mer, jag hade så fruktansvärt ont i fötterna och sirilin hade varit på långpromenad igår så hennes fötter var lika ömma så det sluta med att vi gick runt barfota istan.

Nu är mina fötter svarta och ömma och fulla av blåser....skönt!!!!


Mina naglar blev jätte fina hoppas mitt tålamod håller lite längre denna gången innan dom ryker.


En skön klänning i detta klibbiga väder


Och en mysig stickad tröja att slänga på sig på kvällarna



Nu ska jag gå och förbereda grillspätten för ikväll:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

humm klänningen det var inte min stil och inte så fin du ocg din JÄVLA VULLANGER haha

2009-07-14 @ 18:21:16
Postat av: NATTA

humm klänningen det var inte min stil och inte så fin du ocg din JÄVLA VULLANGER haha

2009-07-14 @ 18:22:07
Postat av: maria

2009-07-15 @ 12:05:03
Postat av: maria

jag har också en sån tröja, den är jättemysig. men vilken storlek tog du? för dom är riktigt stora.

2009-07-15 @ 12:06:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0