Naglack!!!

Jaha var ska jag nu börja...

Jag verkligen älskar naglack det är både fint och måste vara ett beroende av något slag.
Jag kan skifta naglack med olika färger varannan dag ungefär, det spelar ingen roll hur trött jag är men måla naglack och kolla färger och bestämma färg är man ALDRIG för trött för:)


(Mina naglack)


Det är också SUPER fint med uppbyggda naglar serr fint och fräscht ut och jag har gärna det men klarar inte längre än 2-3 veckor sen börjar man blir sugen på lite färg på naglarna igen.

(Mina naglar jag har nu)


Jag har just nu uppbyggda naglar så får nöja mig med att måla mina älskade tånaglar, idag blev det rosa istället för aprikost ...

(Mina fötter, hatar verkligen fötter men men)


Kommentarer
Postat av: Jennifer

hahah jävlar.

Ja du har ju några att välja på

2009-07-31 @ 12:23:53
URL: http://sjeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0