sammanfattning

Jag har jobbar så sjukt mycket på senaste varit ledig MAX en dag per vecka så har verkligen inte orkat skriva utan har sovit när jag väl kommit hem.

Tänkte skriva lite kort vad som hänt i veckan.

I måndags den 27 fyllde min älskade mamma år så vi var ute och åt mycket mysigt:)


Tisdags var jag och sirilin i stan vi skulle bara lämna tillbax en film vi kolla på förra veckan  och lova oss själva INGA kläder ska vi köpa men gick in en " snabbis
" på H&M och råka stanna där 1,5 timme så det blev lite inköp.


Onsdags jobba jag kväll så blev inget av den dagen mer än jobb jobb...

Torsdag blev det stan efter jobb med sirilin vi skulle till tatueraren bestämma lite sen blev det MAT i massor sen fika efter det åkte vi hem till mig och gjorde lite mat till, FETTO!!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0