söndag

Min helg har inte varit speciellt upphettsande ,jobba hela helgen lördag 12-21 söndag 7-16 så det är inte mycket mer som händer när man jobbar så det blir att sova jobba sova jobba.

I fredags sluta jag iförsig tidigt så var hemma 1 duscha gjorde mig iordning sen blev det sjöbo marknad kolla på massa saker I love it!! God mat och lite annat trams. Efter marknarden blev det lite öl hos david och claudia. Så lite helg har man haft men faan inte mycket!!!

Shoppa lite SKIT på marknaden
så klart

strumpor mitt i sommaren? -Ja vadå något måste man handla kan varabra att ha:)

Kommentarer
Postat av: Victoria

Skitsnygga underväder juuuuu :-O

2009-07-23 @ 18:59:32
URL: http://www.metrobloggen.se/candycore

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0