tåg strul

Självklart ska det börja krångla nu när jag jobbar som mest. Alla pågatåg är inställda och det är bara öresundstågen
som går och får då stanna på alla ställe.

Plus att tågen brukar gå 2 gånger i timmen men går nu mera under en period går den bara 1 gång i timmen.

Tågen matchar inte alls mina bussar till jobb och samma sak på vägen hem vilket innebär att jag får åka hemmifrån AS tidigt när jag ska jobba vilket SUGER!!!!


Nu ska jag inte klaga för meningen är ju att det ska bli förbättrat i framtiden:)

Ska lägga mig och kolla på tv nu ska upp tidigt och bygga naglarna, natti natti!!


En bild på min "lille bror" chatte....


Kommentarer
Postat av: Jennifer

naaw söt...

2009-07-13 @ 23:29:52
URL: http://sjeen.blogg.se/
Postat av: siurre

DIN LILLLEEEEBRORRR!

2009-07-14 @ 16:49:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0