090502

Tog tåget till burlöv mötte upp mamma för att leta efter studentklänning, hitta 2st som jag gilla köpte dom, och tänkte ta hem dom och prova hemma i lugn och ro. När det var dags att bege sog vidare gick vi inom en affär till där jag hitta en klänning jag velat ha men sm bara funnits i orange men här fanns den i VIT!!! Gissa om jag blev överlycklig, prova den och visst jag vill ha den. Så vi gick och lämna tillbax dom andra 2.

Min student klänning


Sen bar det av till malmö där jag skulle hämta ut min Balklänning, efter shoppandet blev det storhandling av mat.

Här en min lilla balklänning


Nu blir det tv och godis, puss&kram:D

Kommentarer
Postat av: angelica

ååh fina klänningar :D



svar: de va ju hunden som var min hemlis hehe :D o sen så ska jag flytta till lgh i märsta 1 juli med :D

2009-05-02 @ 20:04:11
URL: http://snultan.blogg.se/
Postat av: marthina

skitfina båda 2!! skönt att de är färdigt nu antar jag :P

2009-05-02 @ 22:19:15
Postat av: Jennifer

Vilken undervart fin balklänning. du kommer vara balens drottning :)

2009-05-03 @ 12:56:52
URL: http://sjeen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Lika underbart söt som alltid - min älskade tös!

Jag tror också att du blir balens drottning - Nicklas får hålla i dig!

2009-05-03 @ 19:40:34
Postat av: Jennifer

Mickis står du på tvättkorgen eller något?

2009-05-06 @ 14:28:25
URL: http://sjeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0