hej hej

Onsdags kväll blev det grillning med klassen hemma hos mig jätte trevlig åt så jäkla mycket så jag var spräng mätt dagen efter. Kvällen blev singstar kubb och lite dricka , sedan gjorde vi oss iordning och stack ut i lund.


Torsdagen börja med att och nicklas åkte till burlöv handla lite naglack och krämer, sedan åkte vi hem satte oss nere på cafét drack en latte. På kvällen kom sirilin drack lite vin snacka skit;)


Fredag åkte jag hem till mamma och pappa för Nicklas skulle jobba. Tog det lungt hela dagen bara sen tog jag ett varmt bad och fixa mig sen hem till nicklas igen grilla drack lite vin och bara MÖS:D


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Vinvinvinvin...

ta det lugnt med alkoholen.. :)

2009-05-24 @ 19:02:22
URL: http://sjeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0