jobbigt

Fan vad jobbigt det är att ha så ont i magen och jag känner mig jätte konstig kan det vara all stress och press nu innan studenten och balen, allt som ska vara klart och allt som ska vara fixat?

Inte alls roligt att må så kymigt varje dag, man är lite rädd när allt känns så jobbigt har sån FET ångest.

Hoppas allt släpper nästa vecka när allt börjar lugna ner sig i skolan.

Så här ser jag ut idag, osminkade facet gömmer vi under glasögonen.


Nu blir det plugg till provet imorgon!


Måse bara också nämna att jag snacka med jennifer precis, och det blev snacka om thailandsresa i början på mars. Verkligen jätte roligt får börja spara nu så man har råd:)

Kommentarer
Postat av: angelica

min mamma har med problem med sin mage. hon kan inte äta fet mat, kött korv eller nå. då får hon jätteont o de känns som maten sitter upp i halsen typ. hon har varit o kollat, gastronomi och ultraljud o dom har tagit massa prover o sånt..dom tror de är nån infektion typ..



du kanske kan få losec utskrivet de e ju bra för mage o halsbränna o sånt

2009-05-18 @ 15:49:37
URL: http://snultan.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Den här resan ska bli av, det är bara att ge sig fan på att spara skippa alla småtröjjor man köper och lägga det på en biljett istället, det lönar sig !

köss.

2009-05-18 @ 15:49:59
URL: http://sjeen.blogg.se/
Postat av: marthina

vem e jennifer?

2009-05-18 @ 19:52:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0