Onsdag

Då var det onsdag veckorna bara springer i väg nu innan skolan slutar.

Till dagens, efter skolan åke jag julia och nathalie in till malmö för att kolla på hår men jag är osäker på om jag ska sy in hår till balen. Jag vill verkligen men jag har varit där inne 3 gånger och kollar och varje gång jag skullat handla ångrar jag mig och vill tänka lite till. SHIT hjälp vad ska jag göra?

Denna färgen blir det då eftersom jag fortfarande har lite rött kvar i håret, Vad tycks ska jag köpa eller inte?

Kommentarer
Postat av: Camilla

Blont hår är så himla fint.. Synd att man är så mörk själv så det bara blir gult..;)

2009-05-13 @ 18:36:26
Postat av: Jennifer

Köp det tycker jag så blir håret lite tjockare också

2009-05-14 @ 13:30:41
URL: http://sjeen.blogg.se/
Postat av: Vikkie

Det kommer säkert bli superfint!! =)

2009-05-14 @ 15:46:00
URL: http://candycore.shedevil.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0