Tjaa!!

Allt på topp?

Själv mår jag toppen,var uppe i tid har diskat plockat undan och ringt och tjatat på dom nere på kontoret om vår nys spis dom ska sätta in, dom är så jävla sega för 2 veckor sen skulle den komma on en vecka var fan tar den vägen, jag börjar känna panik vill ju baka lucebullar och pepparkakor men vi har ingen JÄVLA ugn så dom får helt enkelt JALLA JALLA!!!!
Jag ska ringa och störa dom varje morgon tills vi får den för dom jobbar fan inte efektivt.

Tänkte också berätta att jag klika hem en mjukisdress för någon dag sen som kom i brevlådan i förregår, mycket söt baby rosa:)



NU blir det paketinslagning och städ innan jobb 14-21.


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Så mysigt!

Funderar också på att köpa en

2009-11-27 @ 23:05:22
URL: http://sjeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0