Fortfarande den 28:e

Så nu har denna dagen snart gått också. Efter städandet blev det en runda till stan för att inköpa något till Nicklas.
Och även träffa natta och kolla lite andra affärer.


När jag kom hem gjorde jag mat sen blev det lite lungt innan Idol började.

Så såg det ut på bordet. (Där ligger även pressenten och väntar)


Innehållet i packeten blev detta.
(Luktar sjuuukt gott tycker jag)

Istan hitta jag även ett par uggs som jag gilla , eftersom jag har letat länge men inte fallit för några och dom här övervägde så blev det dom..



Har inte heller visat min fina skinn jacka jag fick av min man förra veckan älskar verkligen den, TACK min stjärna!



Nej nu ska jag återgå till tven för att vänta på att se resultatet av idol, ha det GOTT OLLON!!!!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Oj då det är välldans vad du shoppar :)

fin present :)

2009-09-29 @ 12:26:48
URL: http://sjeen.blogg.se/
Postat av: angelica

snyggt barbord ni har :D

2009-09-30 @ 10:12:17
URL: http://snultan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0